ABBYY uygulamalarıyla kağıt belgelerinizi dijital ortama nasıl taşıyabilirsiniz?

İşi özellikle kağıt belgelerle olan firmalar için, bu kağıt belgelerin saklanması, üzerinde düzenleme yapılması, ilgili kişilere aktarılması ve bu belgeler üzerinde çalışılması bir hayli zor bir süreç olabiliyor. Günümüzde halen birçok işlemin kağıt belgelerle yapılıyor olması ve önümüzdeki dönemlerde de bu sürecin böyle devam ederken, bir taraftan da dijital ortama geçiş yapılacak olması, kağıt belgelerin yönetimini bir hayli zorlaştırıyor.

ABBYY ise bu noktada devreye giriyor. ABBYY çözümleri, bilgi paylaşımını ve ortak çalışma imkanını geliştirmek amacıyla kağıt belgelerin taranarak dijital ortama geçişine imkan sağlıyor. Bu sürecin oldukça kolay bir hale getirilmesi de doğal olarak iş yükünü azaltırken, iş yapılma sürecini bir hayli hızlandırıyor.

Microsoft SharePoint gibi dijital dosyaları saklayan yazılımları kullanan firmalar için, ABBYY çözümleri oldukça faydalı bir araç haline geliyor. Sözleşme, fatura ve diğer kağıt belgelerin taranarak dijital ortama aktarılmasıyla beraber, şirket içindeki iş yükü bir hayli azalmış oluyor.

ABBYY’nin sunduğu bu hizmet, sadece bu belgelerin dijital ortama aktarılmasıyla da sınırlı değil. Dijitale olduğu gibi aktarılan bu dosyalar üzerinde, firmalar düzenlemeler ve değişiklikler de yapabiliyorlar. Bu sayede kağıt belgelerin elle dijitale aktarılmasına gerek kalmıyor ve belge üzerinde değişiklik yapılması gerektiğinde, hızlıca bu işlemler yapılabiliyor.

Hızlı belge işleme süreci, hem maliyet konusunda avantajlar sağlıyor hem de iş yapılma sürecini azaltıyor

Diğer avantajlara bakacak olursak, gelen kağıt belgeler ön büronuzda taranarak, dijital ortama aktarılır ve buradan da doğrudan ilgili kişilere yönlendirilebilir. Bu sayede elle dağıtıma ihtiyaç kalmadığından daha hızlı bir şekilde belge transferi yapılmasına olanak sağlanmış olur.

Kağıt belgelerinizi dijital ortamda istediğiniz gibi saklama ve arşivleme imkanına da ulaşmış olursunuz. Böylelikle belgelerinizi aylık, yıllık ya da haftalık olarak arşivleyebilir, ilerleyen dönemlerde bu belgelere dijital ortam üzerinden daha hızlı bir şekilde erişebilirsiniz.

Kağıt belgelerinizi dijitalde sakladığınız için, bu dosyalara erişim süreci de bir hayli kısalmış olacaktır. Arşiv bölümüne gidip, elle bu belgeleri aramak uzun bir süreç alırken, ABBYY çözümleriyle beraber belgelerinize sunucunuzdan ya da bilgisayarınız üzerinden rahatlıkla ulaşarak, iş yönetiminizi daha hızlı ve pratik bir halde yapabilirsiniz.

En büyük avantajlardan biri de zamandan tasarruftur. Kağıt belgelerin elle dijitale aktarılması oldukça uzun bir süreç alacaktır. Bu sebeple de iş yükünü ve işin yapılma süresi bir hayli uzar. Ancak ABBYY çözümlerinin kağıt belgeleri dijitale aktarma özelliğinden yararlanarak belgelerinizi hızlıca tarayabilir ve sonrasında da dijital ortam üzerinden gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz. Bu sayede de işlerinizi daha hızlı yaparken, işin yapılma süresini de önemli ölçüde azaltırsınız.

2018-01-18T13:13:13+00:00 12 Nisan 2017|Program Tanıtımları|Yorum Yok

Yorum Bırakın